Subject: Puurkaevu asukoha kooskõlastamine Kevade kinnistul
From: "Maarja Antson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 17:50:03 +0300

Tere

Oleme projekteerimas Kevade, Aardlapalu küla, Kastre vald, Tartu maakond 
(29101:001:1980) kinnistule puurkaevu. Planeeritav puurkaevu jääb avalikult 
kasutatava tee kaitsevööndisse.

Kas Transpordiamet kooskõlastab asendiplaanile märgitud puurkaevu asukoha 
(asendiplaan lisatud manusega)?

Lugupidamisega

Maarja Antson
dokumendihalduse spetsialist
Puurkaevumeistrid OÜ
+372 515 9269
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yhd3AB35Wq3XPn6HvpNh-qbsXqEDW26niF-i0Hdkp4CBTuhkpHLVEtKZfiFlN8lfcURN3DJ7nkwGCq>

* Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.